Problemàtiques amb l’habitatge, llum, gas i aigua
Orientació i ajuda en situacions de risc o pèrdua d’habitatge habitual, deutes o talls de consums energètics.
A què tinc dret com a usuari/usuària?
A una atenció professional que farà un diagnòstic, informarà dels drets actuals i proposarà un pla d’atenció per solucionar situacions d’exclusió residencial: deutes, risc de desnonament o talls de subministraments, auditories de consum energètic, accés a habitatge social...
Com s'hi accedeix?
Quina documentació necessito?
És aconsellable portar a la primera entrevista documentació identificativa -- DNI, NIE, passaport, llibre de família-- així com dels subministraments bàsics o de l’habitatge.
Quins deures tinc?
- Facilitar les dades personals i presentar els documents fidedignes.
- Complir els acords amb el professional. Comprometre'm activament.
- Destinar la prestació a la finalitat per a la qual s'ha concedit.
- Retornar els diners rebuts indegudament.
- Tenir una conducta de respecte mutu amb els professionals de l’atenció.
Copagament
Tots els serveis tenen copagament amb possibilitats de bonificacions per motius de renda.