La Junta de Portaveus aprova per unanimitat una proposició de suport a la iniciativa de sol·licitar un dia anual com a Dia Mundial de sensibilització sobre el TDAH
La Junta de Portaveus de l’Ajuntament ha aprovat aquest matí una proposició de l’alcaldia per donar suport a la iniciativa de La Federación Española de Asociaciones de Ayuda al Déficit de Atención e Hiperactividad...
La Junta de Portaveus aprova per unanimitat una proposició a favor d’una moció de suport a la Iniciativa Ciutadana Europea “El dret humà a l’aigua i al sanejament”
La Junta de Portaveus de l’Ajuntament ha aprovat aquest matí una proposició del grup municipal del PSC a favor d’una moció de suport a la Iniciativa Ciutadana Europea “El dret humà a l’aigua i al sanejament...
La Junta de Portaveus aprova per unanimitat una proposició de suport a l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Sabadell
La Junta de Portaveus de l’Ajuntament ha aprovat aquest matí una proposició de l’alcaldia per donar suport a l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Sabadell...
La Junta de Portaveus aprova per majoria una moció per demanar la continuïtat del finançament de la Llei de promoció de l’autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència
La Junta de Portaveus de l’Ajuntament ha aprovat aquest matí una moció per demanar la continuïtat del finançament de la Llei de promoció de l’autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència...
Aquest diumenge s’ofereix una visita guiada de l’exposició Del realisme al noucentisme. Col·lecció Banc Sabadell
Aquest diumenge, 2 de juny, a les 12h. El Comissari de la mostra, Del realisme al noucentisme, Josep Casamartina, oferirà una visita guiada al Museu d’Art de Sabadell...
Més articles...
- L’alcalde es reuneix amb representants del Consell Intersectorial d’empresaris de Sabadell i Comarca
- L’aparcament de Pi i Margall torna a funcionar aquest divendres amb una seixantena de places de rotació
- L’Escola Municipal de Música i Conservatori Professional impulsen el programa Música Oberta, que permet un aprenentatge “a la carta”, segons els interessos de cadascú