PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Suport a persones sense sostre

Suport a persones sense sostre
Atenció immediata i digna en situacions d’exclusió extrema: sense llar, mal allotjament, exclusió severa.

Com s'hi accedeix?

S’hi accedeix mitjançant el Servei d'Urgències i Emergències Socials (SUES)

Urgències i Emergències Socials

Localització i contacte

Plaça del Gas, 2, 08201, Sabadell.
93 726 47 00. Fora de l’horari d’oficina: Tel. 900 112 092 (Policia Municipal)
sues@ajsabadell.cat

Horari

De dilluns a dijous, de 9 a 17 h
Divendres de 9 a 15h

UBICACIÓ

Quins deures tinc?

  • Facilitar les dades personals i presentar els documents fidedignes.
  • Complir els acords amb el professional. Comprometre'm activament.
  • Tenir una conducta de respecte mutu amb els professionals de l’atenció.

 

 

Atenció a la Discapacitat

Ajuts i prestacions diverses
Missió, valors i contacte amb l'Oficina d'Atenció a la Discapacitat.

Com s'hi accedeix?

Cal estar empadronat a Sabadell.

S’hi accedeix demanant hora al Servei d’Atenció a Persones amb Discapacitat:

Oficina d'Atenció a la discapacitat

Oficina d'Atenció a la discapacitat

Dilluns, dimecres i divendres de 10 a 13 h. Altres horaris amb visita concertada.
Rambla, 69, 08202, Sabadell
93 745 31 99
oficinadiscapacitat

UBICACIÓ

Quina documentació necessito?

És aconsellable portar a la primera entrevista documentació identificativa: DNI, NIE, passaport, llibre de família.

Quins deures tinc?

  • Facilitar les dades personals i presentar els documents fidedignes.
  • Complir els acords amb el professional. Comprometre'm activament.
  • Destinar la prestació a la finalitat per a la qual s'ha concedit.
  • Retornar els diners rebuts indegudament.
  • Tenir una conducta de respecte mutu amb els professionals de l’atenció.

Tràmits freqüents

Mapa d’entitats i serveis per la discapacitat

Podeu veure el mapa aquí: https://acciosocial.sabadell.cat/mapa/

 

Rebost Solidari de Sabadell

 

A què tinc dret com a usuari/usuària?

A l’accés a una alimentació diària amb garanties nutricionals, mitjançant un lot d’aliments del Rebost Solidari o qualsevol altra forma de subministrament que permeti l’autonomia del ciutadà/ciutadana.

Com s'hi accedeix?

Cal estar empadronat a Sabadell.

A l’entrevista s’accedeix demanant hora a les oficines de referència

Quina documentació necessito?

És aconsellable portar a la primera entrevista documentació identificativa: DNI, NIE, passaport, llibre de família.

Quins deures tinc?

  • Facilitar les dades personals i presentar els documents fidedignes.
  • Complir els acords amb el professional. Comprometre'm activament.
  • Destinar la prestació a la finalitat per a la qual s'ha concedit.
  • Retornar els diners rebuts indegudament.
  • Tenir una conducta de respecte mutu amb els professionals de l’atenció.

Ajuts i prestacions diverses

Ajuts i prestacions diverses
A ajuts econòmics puntuals per fer front a despeses extraordinàries de farmàcia, ortodòncia o pròtesi, allotjament alternatiu i subsistència en general. L’accés es fa a partir d’una baremació i proposta professional.

Com s'hi accedeix?

Cal estar empadronat a Sabadell.

A l’entrevista s’accedeix demanant hora a les oficines de referència

Quina documentació necessito?

És aconsellable portar a l’entrevista documentació identificativa: DNI, NIE, passaport, llibre de família. I també la documentació relativa a l’ajut que es demani.

Quins deures tinc?

  • Facilitar les dades personals i presentar els documents fidedignes.
  • Complir els acords amb el professional. Comprometre'm activament.
  • Destinar la prestació a la finalitat per a la qual s'ha concedit.
  • Retornar els diners rebuts indegudament.
  • Tenir una conducta de respecte mutu amb els professionals de l’atenció.

Problemàtiques amb l’habitatge, llum, gas i aigua

Problemàtiques amb l’habitatge, llum, gas i aigua
Orientació i ajuda en situacions de risc o pèrdua d’habitatge habitual, deutes o talls de consums energètics.

A què tinc dret com a usuari/usuària?

A una atenció professional que farà un diagnòstic, informarà dels drets actuals i proposarà un pla d’atenció per solucionar situacions d’exclusió residencial: deutes, risc de desnonament o talls de subministraments, auditories de consum energètic, accés a habitatge social...

Com s'hi accedeix?

Cal estar empadronat a Sabadell.

A l’entrevista s’accedeix demanant hora a les oficines de referència

Quina documentació necessito?

És aconsellable portar a la primera entrevista documentació identificativa -- DNI, NIE, passaport, llibre de família-- així com dels subministraments bàsics o de l’habitatge.

Quins deures tinc?

  • Facilitar les dades personals i presentar els documents fidedignes.
  • Complir els acords amb el professional. Comprometre'm activament.
  • Destinar la prestació a la finalitat per a la qual s'ha concedit.
  • Retornar els diners rebuts indegudament.
  • Tenir una conducta de respecte mutu amb els professionals de l’atenció.

Copagament

Tots els serveis tenen copagament amb possibilitats de bonificacions per motius de renda.

Tràmits freqüents

Infància i Família: ajuts menjador, espais de suport...

Infància i Família: ajuts menjador, espais de suport...
En aquest apartat trobareu informació sobre l'atenció, serveis i ajuts relacionats amb la infància i adolescència.

A què tinc dret com a usuari/usuària?

A una entrevista per part d’un professional social, que farà un diagnòstic i proposarà el servei de suport més adient per a l'infant, adolescent o família: un centre específic d’atenció o servei d'intervenció socioeducativa (centres oberts/centres de tarda), un ajut de menjador escolar per garantir l’alimentació en etapa escolar o en període de vacances o qualsevol altre ajut econòmic que permeti la integració plena dels infants i adolescents.

Com s'hi accedeix?

Cal estar empadronat a Sabadell.

A l’entrevista s’accedeix demanant hora a les oficines de referència

Quina documentació necessito?

És aconsellable portar a la primera entrevista documentació identificativa: DNI, NIE, passaport, llibre de família.

Quins deures tinc?

  • Facilitar les dades personals i presentar els documents fidedignes.
  • Complir els acords amb el professional. Comprometre'm activament.
  • Destinar la prestació a la finalitat per a la qual s'ha concedit.
  • Retornar els diners rebuts indegudament.
  • Tenir una conducta de respecte mutu amb els professionals de l’atenció.

Tràmits

  • Beques de llibres de text i material escolar
  • Ajuts individuals de menjador

Aquests tràmits estaran disponibles quan s'obri el període de sol·licitud