PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Problemàtiques amb l’habitatge, llum, gas i aigua

Problemàtiques amb l’habitatge, llum, gas i aigua
Orientació i ajuda en situacions de risc o pèrdua d’habitatge habitual, deutes o talls de consums energètics.

A què tinc dret com a usuari/usuària?

A una atenció professional que farà un diagnòstic, informarà dels drets actuals i proposarà un pla d’atenció per solucionar situacions d’exclusió residencial: deutes, risc de desnonament o talls de subministraments, auditories de consum energètic, accés a habitatge social...

Com s'hi accedeix?

Cal estar empadronat a Sabadell.

A l’entrevista s’accedeix demanant hora a les oficines de referència

Quina documentació necessito?

És aconsellable portar a la primera entrevista documentació identificativa -- DNI, NIE, passaport, llibre de família-- així com dels subministraments bàsics o de l’habitatge.

Quins deures tinc?

  • Facilitar les dades personals i presentar els documents fidedignes.
  • Complir els acords amb el professional. Comprometre'm activament.
  • Destinar la prestació a la finalitat per a la qual s'ha concedit.
  • Retornar els diners rebuts indegudament.
  • Tenir una conducta de respecte mutu amb els professionals de l’atenció.

Copagament

Tots els serveis tenen copagament amb possibilitats de bonificacions per motius de renda.

Tràmits freqüents