PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Inauguració de l’exposició “Sabadell obert”, al Museu d’Art

museu6La mostra inclou les creacions que cinc artistes han desenvolupat a la NauEstruch aquest any...

La mostra inclou les creacions que cinc artistes han desenvolupat a la NauEstruch aquest any sabadellobert6

Demà, dimarts 7 de juny, a les 8 del vespre, al Museu d’Art de Sabadell s’inaugurarà l’exposició “Sabadell obert”, que recull el projecte de residències de treball i d’exposició endegat per la NauEstruch i el Museu d’Art de Sabadell orientat al foment del teixit artístic sabadellenc. La inauguració anirà a càrrec de Montserrat Chacon, regidora de Cultura; Marc Vives, responsable de la NauEstruch i comissari de l’exposició, i Engràcia Torrella, directora del MAS.

Com cada final de temporada, ara s’exposen en forma d'exposició col·lectiva els projectes seleccionats en les convocatòries publicades al llarg de l’any 2016 i desenvolupats als tallers de la NauEstruch. Es tracta d’un instrument per donar suport i visibilitat a les pràctiques artístiques contemporànies i multidisciplinàries a la nostra ciutat.

La mostra reuneix les creacions de cinc artistes que han estat treballant enguany a la NauEstruch. Les cinc propostes arriben de formacions, interessos i bagatges ben diversos, cosa que proporciona una àmplia riquesa de perspectives. Si bé no es pot trobar un criteri temàtic per reunir aquests treballs, tots deixen rastre dels processos de com s’han dut a terme. Les performativitats que es posen en joc serien, doncs, els focus d’interès que s’estudien en una fàbrica de creació de les arts en viu com és L’Estruch.

Xavi Ristol es fixa en les metodologies d’autocorrecció i traducció del libres de Joan Arbó. Ana Garcia-Pineda planteja des de l’hàbit de narrar i dibuixar respostes a temes quotidians i de vegades universals. Guillem Celada pren com a objectiu fer un arxiu del treball com a dissenyador industrial i interiorista de Josep Maria Magem. Gerard Torres acumula elements residuals de tot el seu període de treball a L’Estruch i conforma una sèrie de peces marcades per la marginalitat i la duració. Marcos Nogué mostra el procés obert d’investigació entorn de la fusió entre escultura, robòtica i mons virtuals.

Informació