DESCOBRIM ALTRES PERSPECTIVES. MOSTRA BIBLIOGRÀFICA
Mostra bibliogràfica en commemoració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat dins el Programa Som Capaços de l'Ajuntament de Sabadell.

Del 6 de novembre al 3 de desembre, les Biblioteques Municipals de Sabadell us conviden a descobrir una selecció de llibres i altres materials que ens apropen a diferents maneres de viure, entendre i experimentar el món, amb la discapacitat com a fil conductor. Novel·les, contes, biografies, audiovisuals i altres recursos conformen una mostra que convida a conèixer noves perspectives i a reflexionar sobre la inclusió, la igualtat d’oportunitats i la construcció d’una societat més accessible per a tothom. A més, amb cada préstec de materials relacionats amb la mostra, rebreu un punt de llibre elaborat per entitats locals vinculades a l’àmbit de la discapacitat.
Gratuït
Tots els públicsData i Horari:
De divendres 6 de novembre de 2026 a dijous 3 de desembre de 2026
Horari: en horari de biblioteca
Lloc:
Adreça: pl. del Primer de Maig, 1, 08208, Sabadell
Telèfon: 93 716 51 50
Com arribar-hi?
- Autobusos urbans (TUS)
Parades properes:- Can Puiggener : L7,L80,F3
- Puig de la Creu : L7,L80,F3
- Rotonda de Castellar : L7,L80,F3
Feiners
- Can Puiggener : L7,L80,F3
- Puig de la Creu : L7,L80,F3
- Rotonda de Castellar : L7,L80,F3
Dissabtes
- Can Puiggener : F3
- Puig de la Creu : F3
- Rotonda de Castellar : F3
Festius
Més informació
© Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat i protecció de dades | Accessibilitat


