PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

La novel·la “Els Xiprers” del periodista Jair Dominguez obre una nova setmana del cicle Sant Jordi de Lletres i Pensament

L’expertesa del Doctor Ramon Grimalt i el seu llibre “Estima la teva pell” serà un altre dels punts forts de la setmana La novel·la “Els Xiprers” del periodista Jair Dominguez obre una nova setmana del cicle Sant Jordi de Lletres i Pensament

Els xiprers és una novel·la que explora les particularitats de la vida adulta, amb un mosaic de personatges, cadascun amb les seves lluites i conflictes personals. Jair Dominguez fa una exploració profunda de la condició humana i les seves complexitats.

Talent literari local

Una considerable mostra del talent sabadellenc en el món de les lletres es podrà descobrir demà dimarts, a partir de les 18.45 h, amb la presentació de les obres de sis autors i autores. L’elenc local el formen Diego Bartolomé, O lo tomas o lo dejas (Editorial Talón de Aquiles, 2024); Mónica Gómez Quero, Cuentos para alejar los miedos del día a día (Azul Cobalto, 2024); Jesús Marinetto, La Fundación (Ediciones Carena, 2025); Esther Pardo Herrero, Descartar la verticalidad (Editorial Versátiles, 2024); Antonio Raya, El mensaje de las mariposas (Editorial SarAlejandria, 2025); i Katherine Vega, Corpus Diaboli (Editorial Dimensiones Ocultas, 2025).

Salut de la pell amb el Doctor Ramon Grimalt

La salut centrarà la proposta literària del dimecres (Gremi de Fabricants, 19 h) amb la presentació del doctor Ramon Grimalt i el seu llibre Estima la teva pell  (Rosa dels Vents, 2025). En aquest llibre, el doctor Grimalt, respon a diferents qüestions de salut i cura de la pell, així com desmenteix falsos mites i creences sobre aquest camp. Ramon Grimalt (Terrassa 1965) és doctor en Medicina i Cirurgia i especialista en Dermatologia. Professor universitari, és autor de més de 15 llibres científics sobre dermatologia.

Recital de poesia

La setmana culminarà amb un recital de poesia, en el marc del cicle Ús abusiu d’ell i ella. Aquest “vermut” poètic, el dissabte 15 de març, a les 12,  al pati de l’ARTeneu tindrà com a protagonista Flavia Company. Nascuda a Buenos Aires, desenvolupa la seva obra tant en castellà com en català. És llicenciada en Filologia Hispànica, periodista, traductora, professora d’escriptura creativa i conferenciant. Company pren el relleu de Dídac P. Lagarriga, l’anterior protagonista del cicle.