PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

El Govern de Sabadell es trasllada avui a Sant Julià i La Plana del Pintor

Es tracta d’una nova jornada d’El Govern als barris per reforçar encara més el contacte directe amb les entitats i veïnat de les diferents zones de la ciutat El Govern de Sabadell es trasllada avui a Sant Julià i La Plana del Pintor

Sobre Els Govern als barris, l’alcaldessa, Marta Farrés, explica que

“és una excel·lent manera de veure in situ com s’estan desenvolupant els projectes arreu i de parlar de tu a tu amb el veïnat, conèixer els seus problemes i el que pensen sobre el barri i com podem, entre tots, trobar solucions”.

L’alcaldessa afegeix que

“com a Govern municipal ens agrada trepitja molt de carrer. Amb El Govern als barris encara reforcem més aquesta forma de treballar”.

Durant el dia, tant l’alcaldessa com representants del govern municipal participen en trobades amb entitats veïnals i ciutadanes. També es programen reunions amb veïns i veïnes que prèviament s’han adreçat a l’Ajuntament amb alguna problemàtica concreta i es visiten comerços, diferents espais de trobada, centres educatius i altres equipaments de la zona.