Concurs oposició 4 places d’auxiliars d’administració general de personal funcionari, grup C2, per proveir els llocs de treball d’Auxiliars Informadors/es – Tramitadors/es de l’Ajuntament de Sabadell, Codi de convocatòria ECOC22622
Anunci de rectificació de bases
Anunci de rectificació de bases BOPB: 01/03/2024
Anunci de referència al DOGC: 01/03/2024
Anunci obertura convocatòria BOPB: 02/04/2024
Anunci obertura convocatòria DOGC: 05/04/2024
Anunci obertura convocatòria BOE: 09/04/2024
El termini de presentació de sol·licituds serà del DIMECRES 10 d'abril de 2024, dia que s'activarà el formulari de participació, fins al DIMARTS 23 d'abril de 2024 (ambdós inclosos).
Avís: Abans d'iniciar aquest tràmit és important que la persona candidata es familiaritzi amb el contingut del MANUAL FORMULARI DE PARTICIPACIÓ - Processos selectius de l'Oferta Pública extraordinària d'Estabilització. Amb aquest document podrà resoldre els principals dubtes amb els quals es pugui trobar durant el procés d'inscripció a la convocatòria.
Relació provisional de persones aspirants admeses i excloses i dates proves
El termini de presentació d'esmenes serà del dia 14 de juny de 2024 fins al dia 28 de juny de 2024 (ambdós inclosos).
Relació definitiva de persones aspirants admeses i excloses i data de les proves
Anunci de referència al DOGC de la relació definitiva de persones aspirants admeses i excloses
Resultats prova teòrica temari general i convocatòria prova pràctica
Resultats de la prova de coneixements lingüístics de català (Nivell C1)
Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Gestió Tributària
Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Gestió Tributària
Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Sabadell Atenció Ciutadana
Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Sabadell Atenció Ciutadana
Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Acció Social
Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Acció Social
Persones aspirants retirades i no presentades
Valoració de mèrits provisionals àmbit Gestió Tributària
Valoració de mèrits provisionals àmbit Sabadell Atenció Ciutadana
Valoració de mèrits provisionals àmbit Acció Social
El termini de presentació d'al ·legacions serà del dia 29 d'octubre de 2024 fins al dia 12 de novembre de 2024 (ambdós inclosos).
Valoració de mèrits definitius àmbit Gestió Tributària
Valoració de mèrits definitius àmbit Sabadell Atenció Ciutadana
Valoració de mèrits definitius àmbit Acció Social
El termini de presentació d'al ·legacions serà del dia 14 de novembre de 2024 fins al dia 27 de novembre de 2024 (ambdós inclosos).
Proposta de nomenament com a funcionari/ària de carrera - àmbit Gestió Tributària
Proposta de nomenament com a funcionari/ària de carrera - àmbit Sabadell Atenció Ciutadana
Proposta de nomenament com a funcionari/ària de carrera - àmbit Acció Social
Ordre de prelació de borses de treball
Documentació a presentar:
- Persones que ja estan ocupant la plaça convocada i que la consoliden. Han de presentar la següent documentació:
- Declaració jurada de no estar en cap supòsit d’incompatibilitat
- Declaració jurada sobre la no existència d’inhabilitacions
- Declaració jurada de no haver estat condemnat/da per sentència ferma per delictes contra la llibertat i la indemnitat sexual ni per delictes de tràfic d’éssers humans
- Persones que no estan ocupant la plaça convocada i que han guanyat el procés. Han de presentar la següent documentació:
- Còpia original de la titulació exigida per a participar al procés
- Còpia original del certificat de nivell C1 de català
- Declaració jurada de no estar en cap supòsit d’incompatibilitat
- Declaració jurada sobre la no existència d’inhabilitacions
- Declaració jurada de no haver estat condemnat/da per sentència ferma per delictes contra la llibertat i la indemnitat sexual ni per delictes de tràfic d’éssers humana
Respecte del punt de la certificació funcional marcat per les bases, l’Ajuntament comprovarà si, durant d’últim any, la persona ha realitzat la revisió mèdica periòdica i si, en aquell moment, ocupava el lloc de treball per al qual ha estat proposat. En cas afirmatiu, l’empresa de prevenció ens emetrà el corresponent certificat funcional i no caldrà que la persona aporti cap document. En cas negatiu, Recursos Humans requerirà a la persona que realitzi aquest tràmit pel seu compte i aporti una còpia autèntica del certificat abans que finalitzi el període de presentació de documentació.
Excepció: Aquelles persones que siguin proposades per incorporar-se en pràctiques hauran de gestionar aquest tràmit pel seu compte, però no l’hauran de presentar ara, sinó durant el període de pràctiques.
Podreu trobar les declaracions jurades en el següent enllaç
Les persones aspirants han de presentar la documentació que acredita les condicions i els requisits exigits i els mèrits al·legats, mitjançant la presentació de documents i certificacions originals en el termini de 20 dies naturals a partir de l’endemà de la publicació dels resultats definitius. El termini de presentació de la documentació serà del dia 30 de novembre de 2024, fins al dia 19 de desembre de 2024 (ambdós inclosos).
Us informem que s’ha habilitat una adreça electrònica per a dubtes i consultes relacionades amb el procés extraordinari d’estabilització que és rhestabilitzacio@ajsabadell.cat . Us demanem que qualsevol petició relacionada amb l’estabilització la dirigiu a aquesta adreça electrònica des d’on se us donarà resposta en el termini més breu possible.