PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Concurs oposició 3 places de tèc. aux. gestió i 3 places d’adm. d’administració general de personal funcionari, grup C1, per proveir els llocs de treball de Tècnics/ques Auxiliars Gestió de l’Ajuntament de Sabadell, codi de convocatòria ECOC12022

Bases

Anunci bases BOPB: 21/12/2022

Anunci bases DOGC: 29/12/2022

Anunci bases BOE: 30/12/2022

ANUNCI MODIFICACIÓ BASES

Anunci modificació bases BOPB: 15/02/2023

Anunci modificació bases DOGC: 23/02/2023

Anunci modificació bases BOE: 11/03/2023

Anunci de rectificació de bases

Anunci de rectificació de bases BOPB: 28/02/2024

Anunci de referència al DOGC: 01/03/2024

Nota informativa en relació a les borses de treball

Anunci obertura convocatòria BOPB: 08/03/2024

Anunci obertura convocatòria DOGC: 14/03/2024

Anunci obertura convocatòria BOE: 19/03/2024

FORMULARI DE PARTICIPACIÓ

El termini de presentació de sol·licituds serà del DIMECRES 20 de març de 2024, dia que s'activarà el formulari de participació, fins al DIJOUS 4 d'abril de 2024 (ambdós inclosos).

Relació provisional de persones aspirants admeses i excloses i dates proves

Anunci de referència al DOGC de la relació provisional de persones aspirants admeses i excloses: 09/05/2024

Diligència d'error material

El termini de presentació d'esmenes serà del dia 10 de maig de 2024 fins al dia 24 de maig de 2024 (ambdós inclosos).

Relació definitiva de persones admeses i excloses

Anunci de referència al DOGC de la relació definitiva de persones aspirants admeses i excloses 

Resultats prova de llengua catalana

Resultat prova teòrica temari general i convocatòria prova pràctica temari específic

 

Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Serveis Jurídics i Administratius (Contractació pública) 

Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Serveis Jurídics i Administratius (Contractació pública)

 

Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Serveis Jurídics i Administratius (Secció Gestió pressupostària)

Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Serveis Jurídics i Administratius (Secció Gestió pressupostària)

 

Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Cultura

Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Cultura

 

Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Recursos Humans

Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Recursos Humans

 

Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Desenvolupament econòmic 

Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Desenvolupament econòmic

 

Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Feminisme

Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Feminisme

 

Persones aspirants no presentades o retirades sense la indicació d'àmbit

 

Valoració de mèrits provisionals àmbit Serveis Jurídics i Administratius (Contractació pública)

Valoració de mèrits provisionals àmbit Serveis Jurídics i Administratius (Gestió Pressupostària) 

Valoració de mèrits provisionals àmbit Cultura

Valoració de mèrits provisionals àmbit Recursos Humans

Valoració de mèrits provisionals àmbit Desenvolupament Econòmic

Valoració de mèrits provisionals àmbit Feminisme

El termini de presentació d'al·legacions serà del dia 17 d'octubre de 2024 fins al dia 30 d'octubre de 2024 (ambdós inclosos).

Valoració de mèrits definitiva àmbit Serveis Jurídics i Administratius (Contractació pública)

Valoració de mèrits definitiva àmbit Serveis Jurídics i Administratius (Gestió Pressupostària) 

Valoració de mèrits definitiva àmbit Cultura

Valoració de mèrits definitiva àmbit Recursos Humans

Valoració de mèrits definitiva àmbit Desenvolupament Econòmic

Valoració de mèrits definitiva àmbit Feminisme

El termini de presentació d'al·legacions serà del dia 4 de novembre de 2024 fins al dia 15 de novembre de 2024 (ambdós inclosos).

Proposta de nomenament com a funcionari/ària de carrera - àmbit Serveis Jurídics i Administratius (Contractació pública)

Proposta de nomenament com a funcionari/ària de carrera - àmbit Serveis Jurídics i Administratius (Gestió Pressupostària) 

Proposta de nomenament com a funcionari/ària de carrera - àmbit Cultura

Proposta de nomenament com a funcionari/ària de carrera - àmbit Recursos Humans

Proposta de nomenament com a funcionari/ària de carrera - àmbit Desenvolupament Econòmic

Proposta de nomenament com a funcionari/ària de carrera - àmbit Feminisme

Ordre de prelació de borses de treball

Documentació a presentar:

  • Persones que ja estan ocupant la plaça convocada i que la consoliden. Han de presentar la següent documentació:
    • Declaració jurada de no estar en cap supòsit d’incompatibilitat
    • Declaració jurada sobre la no existència d’inhabilitacions
    • Declaració jurada de no haver estat condemnat/da per sentència ferma per delictes contra la llibertat i la indemnitat sexual ni per delictes de tràfic d’éssers humans
     
  • Persones que no estan ocupant la plaça convocada i que han guanyat el procés. Han de presentar la següent documentació:
    • Còpia original de la titulació exigida per a participar al procés
    • Còpia original del certificat de nivell C1 de català
    • Declaració jurada de no estar en cap supòsit d’incompatibilitat
    • Declaració jurada sobre la no existència d’inhabilitacions
    • Declaració jurada de no haver estat condemnat/da per sentència ferma per delictes contra la llibertat i la indemnitat sexual ni per delictes de tràfic d’éssers humana

Respecte del punt de la certificació funcional marcat per les bases, l’Ajuntament comprovarà si, durant d’últim any, la persona ha realitzat la revisió mèdica periòdica i si, en aquell moment, ocupava el lloc de treball per al qual ha estat proposat. En cas afirmatiu, l’empresa de prevenció ens emetrà el corresponent certificat funcional i no caldrà que la persona aporti cap document. En cas negatiu, Recursos Humans requerirà a la persona que realitzi aquest tràmit pel seu compte i aporti una còpia autèntica del certificat abans que finalitzi el període de presentació de documentació.

Excepció: Aquelles persones que siguin proposades per incorporar-se en pràctiques hauran de gestionar aquest tràmit pel seu compte, però no l’hauran de presentar ara, sinó durant el període de pràctiques.

Podreu trobar les declaracions jurades en el següent enllaç

Les persones aspirants han de presentar la documentació que acredita les condicions i els requisits exigits i els mèrits al·legats, mitjançant la presentació de documents i certificacions originals en el termini de 20 dies naturals a partir de l’endemà de la publicació dels resultats definitius. El termini de presentació de la documentació serà del dia 30 de novembre de 2024, fins al dia 19 de desembre de 2024 (ambdós inclosos).

Us informem que s’ha habilitat una adreça electrònica per a dubtes i consultes relacionades amb el procés extraordinari d’estabilització que és rhestabilitzacio@ajsabadell.cat . Us demanem que qualsevol petició relacionada amb l’estabilització la dirigiu a aquesta adreça electrònica des d’on se us donarà resposta en el termini més breu possible.