Concurs oposició 8 places de personal funcionari, grup A1, 1 plaça de T.S. Gestió, 2 places de T.S. Dret, 5 places de T.Adm.General,codi de convocatòria ECOA10422
Anunci modificació bases BOPB: 14/02/2023
Anunci modificació bases DOGC: 23/02/2023
Anunci modificació bases BOE: 11/03/2023
Anunci obertura convocatòria BOPB: 08/11/2023
Anunci obertura convocatòria DOGC: 15/11/2023
Anunci obertura convocatòria BOE: 19/12/2023
El termini de presentació de sol·licituds serà del DIMECRES 20 de desembre de 2023 fins al DIVENDRES 5 de gener de 2024 (ambdós inclosos).
S'informa que les places de l'ambit de contractació pública estan adscrites: 2 a l'Àrea d'Economia i Serveis centrals, 1 a Serveis jurídics i Administratius i 1 a Policia Municipal.
Relació provisional de persones aspirants admeses i excloses i dates proves
El termini de presentació d'esmenes serà del dia 1 de febrer de 2024 fins al dia 14 de febrer de 2024 (ambdós inclosos).
Relació definitiva de persones aspirants admeses i excloses i dates proves
Anunci de rectificació de bases
Anunci rectificació bases BOPB: 26/02/2024
Anunci de referència al DOGC: 01/03/2024
Nota informativa en relació a les borses de treball
Resultats prova teòrica de coneixements
Llistat de persones aspirants no presentades a la prova pràctica sobre temar específic
Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Contractació Pública
Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Contractació Pública
Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Comerç i Consum
Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Comerç i Consum
Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Patrimoni
Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Patrimoni
Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Serveis Funeraris i cementiris
Resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Transició Energètica
Proposta persones aspirants a fase de concurs àmbit Transició Energètica
Diligència d'error material a l'àmbit Transició Energètica
Valoració de mèrits provisional àmbit Contractació Pública
Valoració de mèrits provisional àmbit Comerç i Consum
Valoració de mèrits provisional àmbit Patrimoni
Valoració de mèrits provisional àmbit Transició Energètica
El termini de presentació d'al·legacions serà del dia 15 de juliol de 2024 fins al dia 26 de juliol de 2024 (ambdós inclosos).
Modificació resultats prova pràctica sobre el temari específic àmbit Serveis Funeraris i cementiris
Proposta persones aspirants a fase concurs àmbit Serveis Funeraris i cementiris
Valoració de mèrits provisional àmbit Serveis Funeraris i cementiris
Modificació valoració de mèrits provisional àmbit Contractació Pública
Relació provisional de persones aprovades per ordre de puntuació: fase d’oposició i fase de concurs
El termini de presentació d'al·legacions serà del dia 20 de setembre de 2024 fins al dia 3 d'octubre de 2024 (ambdós inclosos).
Avís 1: S'informa que les places de l'ambit de contractació pública estan adscrites: 2 a l'Àrea d'Economia i Serveis centrals, 1 a Serveis jurídics i Administratius i 1 a Policia Municipal.
Avís 2: S'informa que en referencia a la prova pràctica sobre el temari específic el tribunal, en acta del dia 1 de febrer de 2024, acorda que per a la realització d'aquesta prova les persones aspirants podran portar normativa en format paper, sense que incloguin jurisprudència ni comentaris doctrinals.
Avís 3: Aclariment en relació a l’avís anterior
Davant els dubtes que han sorgit en relació a la possibilitat de portar normativa per a la realització de la prova pràctica, s’aclareix el següent:
Es podran portar textos legals, ja sigui en la versió publicada als diaris oficials o la continguda en codis legislatius, sempre que no incloguin referències jurisprudencials ni comentaris doctrinals. Tampoc poden incloure notes, resums, comentaris i anotacions. Sí que poden estar subratllats i contenir separadors d’índex o marcadors adhesius per facilitar la recerca de la normativa o d’una part concreta de la mateixa.
Evidentment no es podran portar apunts, manuals, els temes desenvolupats ni qualsevol altra documentació que no siguin estrictament textos normatius.
Us informem que s’ha habilitat una adreça electrònica per a dubtes i consultes relacionades amb el procés extraordinari d’estabilització que és rhestabilitzacio@ajsabadell.cat . Us demanem que qualsevol petició relacionada amb l’estabilització la dirigiu a aquesta adreça electrònica des d’on se us donarà resposta en el termini més breu possible.