PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Concurs oposició 1 plaça de tècnic/a superior enginyer/a esp. agronomia de personal funcionari, grup A1, per proveir el lloc de treball de Tècnic/a Superior Enginyeria Esp. Agronomia de l’Ajuntament de Sabadell, codi de convocatòria ECOA10522

Bases

Anunci bases BOPB: 21/12/2022

Anunci bases DOGC: 29/12/2022

Anunci bases BOE: 30/12/2022

Anunci obertura convocatòria BOPB: 08/11/2023

Anunci obertura convocatòria DOGC: 15/11/2023

Anunci obertura convocatòria BOE: 19/12/2023

FORMULARI DE PARTICIPACIÓ  

El termini de presentació de sol·licituds serà del DIMECRES 20 de desembre de 2023 fins al DIVENDRES 5 de gener de 2024 (ambdós inclosos).

Avís: Abans d'iniciar aquest tràmit és important que la persona candidata es familiaritzi amb el contingut del MANUAL FORMULARI DE PARTICIPACIÓ - Processos selectius de l'Oferta Pública extraordinària d'Estabilització. Amb aquest document podrà resoldre els principals dubtes amb els quals es pugui trobar durant el procés d'inscripció a la convocatòria.

 Relació provisional de persones aspirants admeses i excloses i dates proves

Anunci de referència al DOGC de la relació provisional de persones aspirants admeses i excloses: 07/02/2024

El termini de presentació d'esmenes serà del dia 8 de febrer de 2024 fins al dia 21 de febrer de 2024 (ambdós inclosos).

Anunci de rectificació de bases

Anunci rectificació bases BOPB: 26/02/2024

Anunci de referència al DOGC: 01/03/2024

Diligència sobre la relació definitiva de persones aspirants admeses i excloses

 Nota informativa en relació a les borses de treball

Resultats prova teòrica de coneixements i data prova pràctica sobre temari específic

Resultats prova pràctica sobre el temari específic

Proposta persona aspirant a fase de concurs

Valoració de mèrits provisionals

El termini de presentació d'al·legacions serà del dia 7 de maig de 2024 fins al dia 21 de maig de 2024 (ambdós inclosos).

Valoració de mèrits definitius

El termini de presentació d'al·legacions serà del dia 27 de maig de 2024 fins al dia 7 de juny de 2024 (ambdós inclosos).

Proposta nomenament com a funcionari de carrera

Diligència d'error material

Documentació a presentar:

  • Persones que ja estan ocupant la plaça convocada i que la consoliden. Han de presentar la següent documentació:
    • Declaració jurada de no estar en cap supòsit d’incompatibilitat
    • Declaració jurada sobre la no existència d’inhabilitacions
    • Declaració jurada de no haver estat condemnat/da per sentència ferma per delictes contra la llibertat i la indemnitat sexual ni per delictes de tràfic d’éssers humans
     
  • Persones que no estan ocupant la plaça convocada i que han guanyat el procés. Han de presentar la següent documentació:
    • Còpia original de la titulació exigida per a participar al procés
    • Còpia original del certificat de nivell C1 de català
    • Declaració jurada de no estar en cap supòsit d’incompatibilitat
    • Declaració jurada sobre la no existència d’inhabilitacions
    • Declaració jurada de no haver estat condemnat/da per sentència ferma per delictes contra la llibertat i la indemnitat sexual ni per delictes de tràfic d’éssers humana

Respecte del punt de la certificació funcional marcat per les bases, l’Ajuntament comprovarà si, durant d’últim any, la persona ha realitzat la revisió mèdica periòdica i si, en aquell moment, ocupava el lloc de treball per al qual ha estat proposat. En cas afirmatiu, l’empresa de prevenció ens emetrà el corresponent certificat funcional i no caldrà que la persona aporti cap document. En cas negatiu, Recursos Humans requerirà a la persona que realitzi aquest tràmit pel seu compte i aporti una còpia autèntica del certificat abans que finalitzi el període de presentació de documentació.

Excepció: Aquelles persones que siguin proposades per incorporar-se en pràctiques hauran de gestionar aquest tràmit pel seu compte, però no l’hauran de presentar ara, sinó durant el període de pràctiques.

Podreu trobar les declaracions jurades en el següent enllaç

Les persones aspirants han de presentar la documentació que acredita les condicions i els requisits exigits i els mèrits al·legats, mitjançant la presentació de documents i certificacions originals en el termini de 20 dies naturals a partir de l’endemà de la publicació dels resultats definitius. El termini de presentació de la documentació serà del dia 11 de juny de 2024, fins al dia 1 de juliol de 2024 (ambdós inclosos).

Us informem que s’ha habilitat una adreça electrònica per a dubtes i consultes relacionades amb el procés extraordinari d’estabilització que és rhestabilitzacio@ajsabadell.cat . Us demanem que qualsevol petició relacionada amb l’estabilització la dirigiu a aquesta adreça electrònica des d’on se us donarà resposta en el termini més breu possible.