Auxiliars de la llar
Serveis que presten auxiliars de la llar a domicili, amb l’objectiu de compensar les limitacions que tenen algunes persones per fer amb autonomia les tasques de neteja i manteniment de la llar.. És una ajuda per a la realització de la neteja de la llar, amb suport per a la bugada i l’ordre general de la casa que ha de ser complementària al servei d’ajut a la llar que presten les treballadores familiars.
Documentació necessària
- Informe de sol·licitud de la treballador social
- Fotocòpia del NIF de la persona sol·licitant
- Autorització de consulta de dades de l’AEAT (Agència Estatal d’Administració Tributària)
- Si no autoritza la consulta:
- Fotocòpia de la darrera declaració d’IRPF. Si no en fan: certificat d’imputacions de renda.
- Fotocòpia de les pensions exemptes de tributació, si en perceben alguna
- Mandat càrrec directe SEPA (domiciliació bancària)
Procediment
Per tramitar un servei d’auxiliar de la llar cal demanar hora per a la Treballadora Social de gent gran i dependència del CAP (centre d’atenció primària) de referència de la persona interessada, que valor ala situació i tramita el recurs més adient.
Persones interessades
Persones grans que visquin soles o en família i a persones amb discapacitat
Data de sol·licitud
Tot l’any
Temps de resposta
Variable en funció de la disponibilitat d’hores
Desenvolupament del tràmit
Els beneficiaris d’aquest servei hauran de satisfer el preu públic que s’especifica a l’ordenança fiscal número 5.3
Servei gestor
Serveis socials gent gran i dependència.