Gestió econòmica i intel·ligència artificial, protagonistes del nou programa de formació per a empreses i persones emprenedores

Com indica el tinent d’alcaldessa de l'Àrea de Promoció Econòmica i Projecció de Ciutat, Lluís Matas:
“amb aquest nou programa es vol enfortir el teixit productiu oferint eines per innovar, i millorar-ne la gestió i adaptar-se als canvis del mercat. Una manera més de fomentar la competitivitat empresarial, el creixement econòmic de la nostra ciutat”.
El cicle s’obre aquest divendres 14 de febrer amb una sessió especial dedicada al Kit Digital. Durant la jornada coorganitzada amb la Cambra de Comerç de Sabadell adreçada a pimes de menys de 3 treballadors/es i autònoms/es s’explicaran els requisits per accedir a la categoria de “lloc de treball segur” que permet l’adquisició d’un ordinador i també amb efectes retroactius per aquells als quals ja els han concedit el Bo Digital. Tanmateix, es repassaran les diferents solucions que ofereix el KIT a les pimes.
En l’àmbit de la comunicació i el màrqueting s’han previst tres formacions. Al març es proposa l’activitat “Potencia la teva idea de negoci, presència en línia i productivitat amb la intel·ligència artificial”. A l’octubre arribarà “No tens temps ni idees per a les xarxes socials? Crea el teu assistent virtual d’IA i delega”. Per completar l’oferta formativa en aquest àmbit al novembre s’ha programat la sessió “Posiciona el teu projecte als cercadors”.
Segons el regidor de Desenvolupament Econòmic, Antonio Rodríguez:
“cada any renovem els continguts del programa de formació empresarial per ajustar-los al que les persones emprenedores i empreses necessiten i és cert que en un context de transformació digital és clau formar-se en noves tecnologies. Això garanteix que els negocis siguin més eficients, resilients i responsables, alineant-se amb els reptes globals”.
En l’àrea de gestió econòmica i fiscalitat, les accions es concreten amb els tallers “Aspectes fiscals i comptables que els autònoms han de conèixer sobre el seu negoci”, “Empodera les teves finances: domina la gestió econòmica del negoci amb èxit”, “20 coses que els autònoms/es han de saber i ningú els explica” i la sessió informativa sobre “Novetats en facturació electrònica i Verifactu per a empreses i autònoms/es”. Pel que fa a l’arrencada i revisió de negocis, hi ha programat el taller “Valora la teva idea de negoci”, que es celebrarà amb una periodicitat quinzenal durant tot l’any.
Informació i inscripció
En funció de l’activitat es poden desenvolupar en línia o de forma presencial al Centre de Promoció Empresarial (c. de les Tres Creus, 236) o al Centre d’Empreses Industrials de Can Roqueta (Av. de Can Bordoll, 119).
Totes les activitats requereixen inscripció prèvia i el número de places és limitat. Qualsevol persona interessada en formalitzar la seva inscripció o ampliar la informació d’aquestes activitats ho pot fer per mitjà del web sabadellempresa.cat