El Vapor Llonch renova la seva app per inscriure’s de forma senzilla en ofertes de treball, cursos, demanar cita i accedir a informació destacada i personalitzada
Noves funcionalitats de l’app
Per millorar l’experiència de qui accedeix a aquesta app s’ha redissenyat la pantalla inicial donant rellevància a una nova interfície més intuïtiva des de la qual es pot accedir a diferents serveis per facilitar encara més l’atenció a qui busca feina, orientació laboral i formació. En concret, les persones que es descarreguin l‘aplicació poden inscriure’s a ofertes de feina gestionades per la borsa de treball sabadelltreball.cat, formalitzar la preinscripció a diferents activitats formatives, demanar cita per assistir a sessions informatives o rebre orientació i accedir a informació destacada i missatgeria personalitzada.
En aquesta versió millorada s’han potenciat els filtres de cerca per fer més fàcil la navegació, a la vegada que permet, ara, seleccionar ofertes similars o penjar diferents tipus de CV i documents, com cartes de presentació per inscriure’s a una oferta de treball. Entre les noves funcionalitats també està la millora de la gestió del perfil professional .
Com indica el tinent d’alcaldessa de Promoció Econòmica i Projecció de Ciutat, Lluís Matas
“l’Ajuntament aposta per adaptar els canals de comunicació de l’administració a les noves necessitats de la ciutadania, constatant que moltes de les persones usuàries del Vapor Llonch ja fan ús d’aquesta app”.
Actualment són 1.957 les descàrregues registrades en smartphones Android i 1.292 a mòbils amb sistema IOS.
Segons el regidor de Desenvolupament Econòmic, Antonio Rodríguez,
“continuem treballant per facilitar a tothom que desitgi créixer professionalment l’accés als serveis del Vapor Llonch”.
Canal de WhatsApp
Així mateix, per facilitar encara més la possibilitat que tothom pugui plantejar les seves consultes sobre els serveis municipals vinculats al Vapor Llonch, es manté operatiu el canal corporatiu WhatsApp. Les persones interessades en comunicar-se poden enviar els seus missatges escrits o de veu al 696 36 38 50. L’horari de recepció de consultes serà les 24 h els 365 dies de l’any i el de resposta de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h. En casos excepcionals i d’urgències també es podran enviar missatges de resposta fora de les hores convingudes.