L’Ajuntament col·labora amb la cadena Obramat per seleccionar personal pel seu nou magatzem a Sabadell
Per seleccionar aquestes persones l’auditori del Vapor Llonch acollirà el 3 de maig una sessió informativa on es citaran les persones interessades en presentar la seva candidatura, que compleixin els requisits i encaixin millor amb el perfil sol·licitat per l’empresa. Per participar les persones interessades s’han de registrar a aquesta sessió per mitjà del web municipal sabadelltreball.cat o l’app Vapor Llonch i aquelles que superin el primer filtre seran convocades a la sessió informativa presencial.
Les inscripcions es podran realitzar fins al 2 de maig o completar l'aforament. Les persones convocades rebran un correu electrònic indicant l'hora de la sessió. Per a més informació es pot adreçar un correu electrònic a sabadelltreball@ajsabadell.cat o enviar un missatge al Whatsapp 696363850.
Serveis per a les empreses
Les empreses amb necessitat de cobrir llocs vacants tenen de forma permanent un ventall de serveis gratuïts al seu abast per part de l’Ajuntament, com ara l’acompanyament en la planificació de la gestió de persones, anàlisi i descripció del lloc de treball a cobrir, assessorament en matèria de contractació, subvencions i bonificacions, servei de selecció per competències o disseny de formació a mida de les necessitats de les empreses, entre altres.
Borsa de treball sabadelltreball.cat
Per a les persones en recerca de feina està actiu el web sabadelltreball.cat i també està a disposició l’aplicació per mòbil Vapor Llonch. Aquelles persones interessades es poden registrar en qualsevol dels dos mitjans i a partir d’aquí donar-se d’alta en les ofertes de treball publicades que siguin d’interès o bé assistir a sessions informatives d’orientació laboral, entre d’altres coses.