L’Ajuntament organitza una sessió informativa per a entitats en relació a les subvencions de cultura
En aquesta sessió, que tindrà una durada de dues hores, es coneixeran els aspectes clau sobre el procés, els terminis i la documentació que cal presentar, concretant els diferents moments: sol·licitud, acceptació i justificació
Es farà un repàs de la documentació que cal presentar en cadascuna de les fases, com s’ha de preparar i com s’ha de tramitar telemàticament, incidint especialment en el certificat digital, la signatura electrònica i els documents que cal que les entitats, en tot moment, tinguin actualitzats.
Una part de la sessió es dedicarà a comentar quins són els errors més freqüents que es detecten des de l’Ajuntament en la tramitació d’una subvenció i es resoldran tots els dubtes que en sorgeixin.
La formació, que serà a càrrec del personal tècnic de l’Oficina d’Entitats i Voluntariat i del Servei de Cultura, es durà a terme el dimecres 22 de març, de 5 a 7 de la tarda, al Casal Pere Quart (Rambla, 69). Per assistir-hi cal enviar un correu electrònic a entitats@ajsabadell.cat
Més informació al web de l’Oficina d’Entitats i Voluntariat