PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 

Carrers: pl. de les Acàcies, pl. del Xiprers, Pla dels Llorers, carrer Portal de la Floresta, carrer Prada, carrer de les Palmeres i carrer Romaní


Fotografia de l'activitat EL DRAC ESPURNA PRESENTA. ANIMACIÓ LECTORA
Dimecres 29 d'abril de 2026, de 17.30 a 18 h

De 4 a 10 anys. A càrrec del personal de la biblioteca.


Fotografia de l'activitat L'HORA DELS NADONS. HORA MENUDA
Dimecres 29 d'abril de 2026, de 18 a 19 h

Activitat familiar per infants de 0 a 3 anys. A càrrec d'Un conte al sac. Cal inscripció prèvia al web de les Biblioteques Municipals de Sabadell.


Fotografia de l'activitat PRESENTACIÓ DEL LLIBRE ¿QUÉ HACEMOS CON EL PASADO COLONIAL? JUSTICIA, REPARACIÓN Y MEMORIA

Presentació del llibre ¿Qué hacemos con el pasado colonial? Justicia, reparación y memoria, a càrrec de Celeste Muñoz Martínez i Oriol López Badell, editors. En el marc del programa del Pla de Memòria Democràtica de Sabadell.


Dimecres 29 d'abril de 2026, A partir de 08:30 fins 17:30
c. de Castellar del Vallès, 38
 

MUNTATGE O DESMUNTATGE DE GRUA


Dimecres 29 d'abril de 2026, A partir de 09:30 fins 15:00
c. del Papa Pius XI, 51
 

CANALITZACIONS


Fotografia de l'activitat EDATISME ZERO: ALLIBEREM L'EDAT DE PREJUDICIS I DISCRIMINACIONS. EXPOSICIÓ
De dijous 16 d'abril de 2026 a dijous 30 d'abril de 2026, En horari de biblioteca

A càrrec del Servei d'Infància i Gent Gran Ajuntament de Sabadell i Diputació de Barcelona.