PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

A qui s'adreça:
Alumnes de batxillerat, formació professional i escoles d'adults.

Descripció:
L’Estruch vol realitzar una programació teatral que interpel·li els joves, aquest espectacle està adreçat precisament a aquest col·lectiu.

A qui s'adreça:
Alumnes de 2n cicle d'ESO, batxillerat, formació professional i adults.

Descripció:
La companyia Brodas Bros dona a conèixer el hip hop com a cultura urbana, els seus orígens (música, pintura i dansa), tècniques dels diferents estils que el componen (Popping, Locking, Hip hop, B-boying/Breakdance) de manera lúdica i didàctica.

A qui s'adreça:
Alumnes d'educació primària.

Descripció:
L’associació sociocultural Tub d’Assaig, destinada a fomentar la pràctica de les diferents especialitats circenses, proposa un tastet amb l’objectiu d’introduir a l'alumnat a les tècniques circenses i corporals (equilibris, acrobàcies, malabars, etc.), com a eines d’expressió i comunicació.

A qui s'adreça:
Alumnes de batxillerat i formació professional.

Descripció:
L’Estruch proposa un taller d’arts visuals i digitals de la mà dels artistes residents a l’Estruch on estan preparant els seus projectes.
És una activitat on els participants treballaran conjuntament amb l’artista per tal de crear una obra. Cada artista desenvoluparà amb els alumnes la disciplina en la qual està especialitzat.

A qui s'adreça:
Alumnes d’ESO, batxillerat i formació professional.
 
Descripció:
L’associació sociocultural Tub d’Assaig, destinada a fomentar la pràctica de les diferents especialitats circenses, proposa un taller de circ per apropar els estudiants de secundària al coneixement del propi cos, potenciant la confiança en ells mateixos i ajudant al procés de maduració dels joves, motivant-los a esforçar-se i comunicar-se: equilibris, acrobàcies, malabars, tècniques aèries, ...

Sabadell ha exposat aquest dies la seva experiència gvSIG en un Taller de Solucions Open Gis a la seu de Localret, a Barcelona...