PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Assistència telefònica

Servei que es presta a casa de les persones grans o discapacitades, les 24 h del dia per mitjà d’un aparell que connecta la línia telefònica amb una central d’alarmes. L’usuari pot connectar amb molta facilitat en cas de produir-se una situació d’emergència, per mitjà d’un polsador que es penja al coll.

Documentació necessària

  • Informe de sol·licitud de la treballador social
  • Fotocòpia del NIF de la persona sol·licitant
  • Autorització de consulta de dades de l’AEAT (Agència Estatal d’Administració Tributària)
  • Si no autoritza la consulta:
    • Fotocòpia de la darrera declaració d’IRPF. Si no en fan: certificat d’imputacions de renda.
    • Fotocòpia de les pensions exemptes de tributació, si en perceben alguna
  • Mandat càrrec directe SEPA (domiciliació bancària)
  • Certificats mèdics

Procediment

Per tramitar una teleassistència (SAT) cal demanar hora per a la Treballadora Social de gent gran i dependència del CAP (centre d’atenció primària) de referència de la persona interessada que valora la situació i tramita el recurs més adient.

La treballadora fa el tràmit i s’envia a l’empresa proveïdora.

La coordinadora de l’empresa acorda telefònicament una visita al domicili prèvia a la instal·lació. Si no hi ha cap problema que impedeixi la instal·lació la coordinadora ho gestiona i un tècnic de Tunstall Televida fa la instal·lació en un altre dia acordat prèviament.

Persones Interessades

  • Persones grans i/o discapacitades que es trobin en una situació de risc físic o psicosocial.
  • Que disposin de subministrament elèctric, línia telefònica subministrada per una companyia compatible amb el servei i telèfon al domicili.
  • En cas de patir trastorns mentals greus o demències, han de conviure amb algú amb capacitat per utilitzar el servei.

Data de sol·licitud

Tot l’any

Temps de resposta

Divers en funció de la disponibilitat dels aparells.

Observacions

Els beneficiaris d’aquest servei hauran de satisfer el preu públic que s’especifica a l’ordenança fiscal número 5.3

HORARI I FUNCIONS DE TUNSTALL TELEVIDA al DESPATX LLUCH:

Dimecres de 9 a 15 h

  • custòdia de claus (recollida i lliurament)
  • recollida d’informes mèdics acordats a la visita a domicili prèvia a la instal·lació
  • baixes presencials del servei (tot i que es pot fer simplement prement el botó de l’aparell i informant-ne a la teleoperadora que atén la trucada)

Servei gestor

Serveis Socials gent gran i dependència.