22. Es publiquen dades sobre les preguntes rebudes dels ciutadans o organitzacions Es publiquen les dades de l’Atenció al Ciutadà, i de les respostes a les peticions (Comunicacions) ciutadanes (pàg. 11 en endavant) L'Atenció Ciutadà. Tràmits i Respostes a les peticions ciutadanes 2013-2014
23. Es publica el catàleg general de serveis, així com les seus dels serveis i equipaments de l'entitat, amb adreça, horaris d'atenció al públic i enllaços als seus llocs web i/o adreces electròniques. https://seu.sabadell.cat/seuelectronica/p/estrucmun_cat.asp
24. Es publica el catàleg actualitzat dels procediments administratius de la seva competència, amb indicació del seu objecte, tràmits, terminis, sentit del silenci administratiu, i, si escau formularis associats, especificant els susceptibles de tramitaci https://www.sabadell.cat/ca/tramits-organitzats-per-temes
25. S'informa en el web sobre situació i talls en el trànsit i/o incidències en els serveis municipals. http://sal.sabadell.cat/Planol/inici.action?idsubcat=66
26. Es recull en el web informació actualitzada sobre la situació ambiental (contaminació de l'aire i acústica) en el municipi. https://www.sabadell.cat/MediAmbient/p/qualitataire_cat.asp https://www.sabadell.cat/MediAmbient/p/gestiosoroll_cat.asp