PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

L’Escola Illa exposa els projectes finals d’alumnat d’Estilisme d’Indumentària al Casal Pere Quart

“Dress Code 16.35” és la nova exposició de l'alumnat del Cicle...

“Dress Code 16.35” és la nova exposició de l'alumnat del Cicle Formatiu d’Estilisme d'Indumentària de l'Escola Illa, que es pot visitar al Casal Pere Quart fins al proper 20 de febrer. A la mostra es poden veure els projectes finals de l’alumnat de 2n del curs passat, en què el repte ha estat crear la marca pròpia dirigida a un expo dress code 16.35 3públic i un mercat potencial. Són un total d’onze propostes que mostren com s’ha desenvolupat la creativitat a partir de l'experiència personal, dels inputs, les emocions i les preferències que ens diferencien i que ens defineixen, explotant les pròpies capacitats i explorant materials, teixits i colors. Són col·leccions per a núvies i esdeveniments especials, prêt-à-porter i urban-fashion.

“Blumen Blatt” d’Alba Manzano és una col·lecció inspirada en el modernisme i que té dues línies, una de masculina i una altra femenina, inspirada en la natura i que respira sensualitat incorporant flors físiques i el color rosa; “Florentina”, de Marina Giménez, és una col·lecció de coats and capes i peces d’abric, que evoca nostàlgia i s’inspira en èpoques passades per crear unes peces atemporals;Antitesis, de Sergio Espinosa, combina la sastreria clàssica amb la recerca de nous materials negres i platejats, per tal de crear una simbiosi entre la tradició i el futur; “Fleur sur fleur”, de Carmen Pelayo, és una col·lecció inspirada en l’època daurada de l’alta costura, que respira feminitat i sensualitat amb teixits com la seda, el tafetà o la gasa; “Avant garde”, de Marta Sánchez, és una proposta de núvia que vol evocar l’esplendor del París dels anys cinquanta, amb un retorn a les corbes femenines, els teixits expo dress code 16.35 2sedosos i el pastels suaus.

Can Beés el projecte de Paula Rodríguez per a dones d’estil oversize i que està confeccionada amb teixits suaus i colors poderosos que simplifiquen les formes amb una roba còmoda i diferent; “Bhrânti” de Júlia Calvó és una proposta inspirada en la cultura cinematogràfica de l’Índia i Bollywood que transmet alegria, vitalitat i exotisme amb teixits vaporosos i colors llampants; “Lines” d’Aylen Marino és una col·lecció basada en les línies geomètriques i els arabescos de l’art islàmic que s’apliquen als vestits, tops, pantalons i granotes; “Retro-inspecció Zeni.00” és un treball del Néstor Cenizeros inspirat en el constructivisme arquitectònic per crear uns vestits desconstruïts en una única gamma de blancs i negres.

”The Coc-Kroach”, d’Ana Rodríguez, és una proposta amb tres línies que s’inspira en la ciutat de Londres dels anys vuitanta i els seus contrastos de colors i estampats; “MaPa”, d’Anna Milena, és un projecte més conceptual sobre els obstacles de l’ésser humà davant la vida, contrastant els materials plàstics del món de la construcció amb les transparències i els teixits vaporosos i volubles; i per últim “Uluwatu”, de Txell Enrich, una col·lecció femenina i masculina dirigida a un target viatger i d’estil urban i ètnic que combina l’exotisme de l’Illa de Bali amb les línies més occidentals, per tal de combinar elements orientals com el bambú amb el croche, entre altres.