L'AJUNTAMENT

Comunicat de l’Ajuntament de Sabadell

Davant la denúncia feta pública per l’entitat Grandalla sobre dos presumptes casos de discriminació amb motiu de la diversitat funcional, el Govern de Sabadell vol traslladar la seva preocupació per les situacions denunciades. Així mateix, reafirma el seu total compromís amb els drets de tots els ciutadans i ciutadanes i el més ferm rebuig cap a qualsevol tipus d’actitud discriminatòria.

És per això que des de l’oficina de Drets Civils s’han posat en contacte amb Grandalla per oferir-los assessorament i acompanyament, així com la possibilitat de tractar el tema des de la Comissió de la Convivència – integrada per l’administració local, grups municipals, els cossos de seguretat, el Col·legi d’Advocats, el Síndic de Greuges, sindicats i altres entitats cíviques i socials– per analitzar quines han estat les circumstàncies que envolten els fets denunciats i oferir el seu suport en cas necessari.

Així mateix, l’Ajuntament ha contactat amb el Gremi d’Hostaleria i Turisme de Sabadell, que s’ha sumat al rebuig cap a qualsevol acte on hagi pogut haver discriminació.

L’Ajuntament continuarà posant tots els mecanismes a l’abast per protegir els drets de totes les persones, especialment dels col·lectius més vulnerables, lluitant contra la desigualtat i la discriminació de qualsevol tipus i fomentant el respecte a la diversitat i la convivència.